Klacht: Mannelijk personeel dat constant kleine meisjes aanraakt

Familie W.D. op 24 augustus 2023 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Afgelopen zaterdag, 19 augustus, hebben wij een bezoekje gebracht aan Slagharen. Bij de attractie ‘The Passepartout Explorer’ stond een medewerker die op een drugsgebruiker/ex-gedetineerde leek. Toen hij de kinderen telde om naar binnen te gaan zat hij aan alle meisjes viel ons al op. Daarom zijn we meegelopen naar de autootjes. Vervolgens als de meisjes in een autootje zaten, ging hij helemaal met zijn arm tussen hun benen om uit te leggen waar het gaspedaal en de rem zat. Ik vind dat echt niet normaal! We zijn direct naar onze dochter toe gerend en hebben dit bij haar kunnen voorkomen. Maar slagharen moet deze medewerker echt ontslaan!!!

Als de medewerker wordt ontslagen. Dit kan echt niet!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slagharen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Slagharen over deze klacht.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slagharen nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Slagharen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slagharen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Slagharen

Heeft op 27 augustus 2023 om 09:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Familie W.D.