Klacht: Kapotte parkeerplaats

Sophia40 op 17 mei 2024 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Kom al een aantal jaren bij jullie op het park en verbaas me elke keer weer dat er nog steeds niets is gedaan aan dat stuk met die kapotte beton platen op de parkeer plaats maargoed kinderen voorop over het slechte stuk voor een leuk dagje uit helaas niet voor mij kwam in kuil en ging door mijn enkel dus de hele dag strompelend door het park en de rest van de week op camping stoetenslag gezeten met mijn been omhoog nu twee weken later toch maar naar de huisarts en foto laten maken uitslag een breuk in mijn enkel, dus mijn vraag is kan er wat aan dat stuk gedaan worden voor er meer ongelukken komen.

Dat het weer netjes gemaakt wordt zodat er geen ongelukken gebeuren ,de parkeerplaats is het begin van een leuk dagje uit en als het daar al gelijk mis gaat.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Slagharen over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Slagharen in behandeling genomen

Slagharen

Heeft op 22 mei 2024 om 10:31 geantwoord

Beste Sophia, als er iets niet naar wens is mag je dit direct bij ons komen melden. Ook is er een EHBO post beschikbaar die altijd voor je klaarstaat. Ik heb echter nooit een melding hierover ontvangen, als problemen niet worden gemeld is het lastig om ze te voorkomen. ^Customer Care

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slagharen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sophia40