Klachten over Slaagvandaag

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Slaagvandaag zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Slaagvandaag in de categorie Rijscholen

0 klachten gemeld

Tijdslijn

NIET DOEN!!!!

Klacht van Bahbahbahbahbah op 10 augustus 2020 over Slaagvandaag in de categorie Rijscholen

Beste mensen aub kijk uit voor deze vieze naaiers!!!! In juni 50€ aanbetaald samen met meerdere vriendinnen van mij. Wij zijn allemaal ons geld kwijt! Reageren NERGENS op. Vieze lijers. Lees meer

niet bereikbaar

Klacht van H. Smid op 04 augustus 2020 over Slaagvandaag in de categorie Rijscholen

Nadat ik de gewenste datum had aangegeven en het gelijk heb geboekt en mijn heb 50 euro betaald. Zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Reageren niet op mail en niet op whatsapp ik heb meerdere malen een bericht in gesproken... Lees meer

Oppassen!

Klacht van Bouzidijong op 16 juli 2020 over Slaagvandaag in de categorie Rijscholen

Deze mensen zijn echt erg, ik heb aangifte gedaan bij de politie en mee naar de juridische loket en ga zeker juridische stappen nemen,ik hoop dat ze hun straf gauw krijgen! Lees meer

Zijn respectloos

Klacht van Shehed op 07 juli 2020 over Slaagvandaag in de categorie Rijscholen

Nemen nooit op nemen alleen geld en laten je in de steek maken afspraak een dag van tevoren om 12 uur a avonds houden geen rekening mee dat een klant ook andere dingen te doen heb en dat ze in... Lees meer

Verschrikkelijk

Klacht van faat-fat op 06 juli 2020 over Slaagvandaag in de categorie Rijscholen

NIET DOEN!!! Ze laten datums open zodat iedereen lekker gaat aanbetalen maar je krijgt geen service er voor terug. Ze reageren nergens op. Walgelijk!!!! Ik ga hier zeker nog achter aan. Ze kunnen wel reacties van mensen verwijderen maar een... Lees meer