Klacht: Skylanders imaginators black friday actie niet te bestellen

op 29 november 2016 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Maandagavond zocht ik naar de goedkoopste prijs voor Skylanders imaginators starter pack voor wiiu ivm de verjaardag van mijn zoontje. Ik vond een hele toffe actie, bij Intertoys voor 39,95. Ik wilde de winkelvoorraad checken, dat lukt niet. Toen dacht ik: dan bestel ik het online. Maar ook dat werkte niet, helaas! De volgende ochtend om 09:00 stond ik bij de winkel en tot mijn verbazing was de prijs ineens 59,95. Boekje erbij gepakt en daar stond inderdaad dat de actie geldig was tm 28 november. Maar dat stond op de website helemaal niet vermeld! En bovendien stond in het boekje dat de Skylanders imaginators voor wiiu 49,95 was ipv de 39,95 die op de site stond. De Wii versie was volgens het boekje wel 39,95 geweest, maar op de site stond die prijs van 39,95 echt bij de wiiu versie. Waarom stunten met de prijs als je het niet kan bestellen?
Vervolgens heb ik de klantenservice geprobeerd te bellen en 31 minuten in de wacht gestaan… toen heb ik het opgegeven: niet bereikbaar…..

Ik zou tevreden zijn als Intertoys mij de Skylanders imaginators starter pack voor wiiu alsnog voor 39,95 aanbiedt. En het zou heeel fijn zijn als ze bereikbaar zouden zijn.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eiblin1