Klacht: Dreamclassbus luxe slaapbus geboekt en we krijgen een gewone zitbus

fboullart op 24 februari 2025 over Skifriends in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben deze reis bewust bij Skifriends geboekt omdat de Dream Class slaapbus werd aangeboden. Dit was een doorslaggevende factor in onze beslissing, met name omdat we samen met drie kinderen reizen. De mogelijkheid om liggend te slapen was voor ons essentieel om ervoor te zorgen dat zij uitgerust op hun bestemming aankomen.

Nu blijkt de bus een ongeval gehad te hebben waarbij Skifriends als oplossing een Royal Class bus voorstelt, waarbij gewone zitplaatsen voorzien zijn. Ter compensatie krijgen we 60euro per persoon.

De voorgestelde vervangende Royal Class Premium bus is echter géén slaapbus en valt daarmee meerdere categorieën lager dan wat wij hebben geboekt en waarvoor wij hebben betaald. Dit betekent dat onze kinderen, en wijzelf, een volledige nacht wakker zullen doorbrengen, wat een enorme impact heeft op onze vakantie.

Gewenste Oplossing:

Wij zien 3 mogelijke oplossingen:

- Annluatie, inclusief volledige terugbatling van het betaalde bedrag
- Een alternatieve slaapbus (naast de dreamclass, bestaan er ook gewone slaapbussen die kunnen omgebouwd worden. Een waardig alternatief zou zijn dit type bus te voorzien, waarbij reeds enkele zetels omgebouwd zijn voor de kinderen om tijdig te kunnen (horizontaal) slapen.
- Vliegtuigticket voorzien om op bestemming te geraken, opgehaald worden aan de vlieghaven en tot aan het hotel gebracht worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Skifriends

Alle klachten die gemeld zijn door fboullart