Klacht: Skate kan weg na slijten remblok

op 07 juli 2012 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Ik heb vorige zomer witte spex skates gekocht van 90 euro bij de perry sport. Aangezien ik hier gewoon op geskate heb is het remblok aan vervanging toe (slijten heel snel). Ik ben hiervoor langs de winkel gegaan en tot mijn verbazing kun je deze remblokken niet bestellen of krijgen bij de perrysport. Dit terwijl dit hun huismerk is!! Tot mijn nog grotere verbazing werd dit door de medewerker en de manager van de perrysport heel logisch gevonden, en waren deze skates na een jaar dan ook wel af (volgens hun). En mocht ik dan toch het remblok willen vervangen moest ik maar langs een speelgoedwinkel gaan om te kijken of ze daar een remblok hadden dat op de spex skate paste. Toen ik aangaf dat remblokken erg merk afhankelijk zijn en niet zomaar elk merk op een andere skate past. Viel het kwartje bij de manager ook eindelijk dat ik toch echt op een oplossing zat te wachten, het enige wat hij kon doen was een briefje naar het hoofdkantoor sturen om te kijken of daar toevallig nog een remblok lag en die zou ik dan tegen een prijs van toch min. 20 euro kunnen kopen.. maar waarschijnlijk lagen ze daar ook niet…. eventueel ben ik nog steeds geen remblok rijker maar heb wel heel veel spijt om mijn skates bij de perrysport gekocht te hebben…

De mogelijkheid om remblokken te bestellen en dat deze ook binnen redelijke levertijd te leveren zijn (en tegen een redelijke prijs, remblokken van betere merken kosten max. 10 euro per stuk), of mijn geld terug.. want zonder remblok is het skaten op deze skates niet veilig (je kunt niet op de snelste manier stoppen)

Bericht van Perry Sport

5 jaren geleden - Beste klant, Mag ik vragen in welk filiaal u bent geweest? Dan kan ik contact opnemen met dit filiaal zodat wij een oplossing voor u kunnen regelen. We horen het graag van u! Met vriendelijke groet, Perry Sport Klantenservice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 14 december 2012 om 13:36 geantwoord

Klant heeft niet gereageerd op verzonden e-mail door klantenservice. Is opgelost via Zendesk.

Alle klachten die gemeld zijn door LisettevanLeeuwen