Klacht: site offline

op 13 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb een op een workshop van hippetaartjes.nl geboden en daarna ook een reservering geplaatst. De workshop zou plaats vinden op 17 januari a.s. Ik was het helemaal vergeten en zag nu dat ik een mail had moeten ontvangen over de precieze tijd en locatie. Toen ik de site op probeerde te zoeken kreeg ik geen toegang omdat de site offline was. Kan ik op een of andere manier toch nog iets voor de waardenbon doen?

Geld terug of een andere waardenbon

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Helaas is het bedrijf Traffic Control begin december officieel failliet verklaard. Omdat Traffic Control niet eerder bij ons aangegeven heeft dat ze mogelijk failliet zouden gaan, kwam dit faillissement ook voor ons als een verassing. We zijn op dit moment aan het inventariseren welke mogelijkheden wij onze klanten kunnen bieden. Wij hopen u hier eind januari een mail over te kunnen sturen met de afhandeling. Wij danken u alvast voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Susan - Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 13 januari 2014 om 16:29 geantwoord

Heeft op 14 maart 2014 om 20:18 geantwoord

Het is inmiddels al halverwege maart en ik heb nog steeds niets gehoord. Ik zou het op prijs stellen als er een bericht kwam over wat er met deze klacht gedaan wordt. Dit is geen goede reclame voor het bedrijf.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door xmaaike-x