Klacht: SINNLIG GEURKAARSEN IN GLAS

op 28 november 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

De SINNING geurkaarsen in glas groot kleur oranje, groen en wit branden. Ook de kleine maat is snel op. Twee avonden en dat is van half zeven tot half elf dan gaan ze uit.
vele malen korter dan de zelfde kaarsen die we begin van het jaar hebben gehaald bij Ikea.
De SINNING geurkaarsen van januari dit jaar branden een week lang iedere avond.
De kaarsen van drie weken geleden branden twee en halve avond dit staat echt niet in vergelijking met de branduren die wij van de kaarsen hadden die wij nog van de partij van januari een paar weken geleden opgebrand hebben. Daar hebben wij van genoten en hebben dus drie weken geleden 3 oranje en 3 groene en 3 witte kaarsen gehaald het grote model, en van alle drie de kleuren 2 kleine van oranje, groen en de witte. Maar helaas dit is één teleurstelling. Ze stoppen met branden terwijl er nog kaars in zit maar je krijgt ze niet meer aan terwijl de andere van januari helemaal opbranden tot dat er een klein plasje kaarsvet in het glas nog maar aanwezig was en dan alleen in het midden van het glas.

Dat de kwaliteit het zelfde is als de kaarsen die wij nog van afgelopen januari in ons bezit hadden zelfde kleur, idem zelfde maat maar minder dan de helft aan branduren.
Helaas hebt ik de bon niet meer anders was ik terug gekomen met de kaarsen die niet meer branden, terwijl er nog wel kaars in zit maar niet meer brand.
Graag zou ik of een tegemoetkoming willen hebben of andere kaarsen van de serie die wel de lange branduren heeft.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.Sipma