Klacht: Sinds een aantal dagen geluidsoverlast traject Gelsermalsen Dordrecht

op 28 april 2014 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds enkele dagen zeer vervelende geluidsoverlast van trein.
Veel eerder dan voorheen horen wij de trein aankomen volgends mij is er aan de rails gewerkt en sinds die tijd hebben wij overlast. Het spoor brengt nu een naar scherp geluid voort. Iedere trein horen we en als we buiten zitten moeten we net als voor dat jullie dit traject beheerde soppen met praten. Het geluid bezorgt mij hoofdpijn en helaas kan ik er niet aan wennen.

Ik hoop echt dat jullie deze klacht serieus nemen en de situatie terug kunnen brengen naar zoals het tot voor kort was.
Wij waren juist zo tevreden over jullie als bedrijf en trots op ons spoorlijntje.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 juli 2015 om 08:12 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2014 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva