Klacht: Sinds dinsdag 30-8-2016 geen krant meer ontvangen

op 01 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 september 2016 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Kühne,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht. Wij vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat de bezorging van De Telegraaf niet goed verloopt. Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben dit doorgegeven aan de bezorgservice bij u in de wijk zodat er actie ondernomen kan worden om de bezorging van De Telegraaf weer op orde te krijgen. De dagen die u nu gemist heeft, zullen wij als compensatiedagen toevoegen aan uw abonnement.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door inbraku