Klacht: Sinds begin maart 2017 chaos bij Ziggo

op 08 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Begin maart werd tot 2 keer toe zonder waarschuwing onze email geblokkeerd vanwege spamverzending vanaf ons ip adres. Gebeld en gezegd dat wij dat niet doen. Een specialist heeft onze pc bekeken en zin conclusie was dat hij niets geks kon vinden. Weer Ziggo gebeld en na 24 uur hadden we weer email. Sinds die tijd af en aan geen internet… Weer gebeld en onze verouderde apparatuur mocht vervangen worden. Begin april kwam de eerste monteur. Hij heeft alles aangesloten. TV deed het prima! Na controle bleek het modem in de ‘bridge-modus’ te blijven hangen maar na contact met een medewerker zou dat binnen 24 uur opgelost zijn. Helaas, vele telefoontjes en beloftes verder hebben we nog stééds geen internet…….. Wat ons zeer verbaasde was dat na bijna elk telefonisch contact we een aantal uren geen telefoon konden gebruiken……
De rekeningen hebben we gestorneerd ondanks onze verzoeken om een correcte factuur. De factuur over maart en april bevatte een boete van € 17,50 die we zeker niet betalen. Inmiddels is ook onze huistelefoon geblokkeerd: we kunnen niet naar buiten bellen maar wel gebeld worden. ???

Wanneer wij een correcte factuur ontvangen van Ziggo: tv 100%; telefoon 60% en internet 0,0% zonder boete.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door René van Heusden