Klacht: Simswap

op 06 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tele 2 slaagt erin om er 2 dagen over te doen voor een simwissel.
Gisterem 40+ min aan de telefoon gehangen voor de simwissel uiteindelijk kreeg ik te horem dat ze de nieuwe sim zouden activeren.. nou een hele nacht verder en deze doet het nog steeds niet. Zonet 28minuten in de wacht gestaan bij de simswap afdeling… geen gehoor dan maar een andere afdeling waar ik wel iemand aan de lijn kreeg, deze gaat het inorde brengen binnen 10-15min… ondertussen alweer 20min later en nog geen telefoon!!! 1,5u voor een simswap goed bezig tele2! Mijn uurtarief is €60 per uur dus ik krijg nog €90 van jullie?!

Gewenste Oplossing:

Vanwege de slechte tot zelfs geen service, kostenloze opzegging van mijn jaarabonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door matteom