Klacht: SIMKAART WERKT NIET OP AFGESPROKEN DATUM!

op 16 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 Juli overgestapt van t-mobile naar tele2 via mobiel.nl.
De nieuwe aansluiting zou op 15 augustus moeten werken.
Ze sturen je ook sms dat je nieuwe simkaart werkt om 9:00 uur op die dag.
Simkaart werkt niet en kan ook niet geactiveerd worden.

Daardoor ben ik nu niet bereikbaar en moet ik met dure prepaid kaarten werken.
Waardoor ik nu al na 2 dagen 10 Euro aan extra kosten heb moeten maken.
Ik verwacht dan ook dat tele2 die extra onkosten gaat vergoeden.
Plus klantenservice is ronduit slecht. Een half uur wachten voordat je iemand aan de lijn hebt is de normaalste zaak bij tele2 waardoor je nog meer extra kosten hebt.

Daarbij communiceren ze naar mij als klant heel onduidelijk wat er niet goed is gegaan en sturen ze van het kastje naar de muur.

Ik wil graag snel duidelijkheid en als ik wettelijk gezien nog onder het contract uit kom omdat jullie niet leveren wat er beloofd is zal ik dat zeker doen.
Zal contact opnemen met Juridisch Loket.

Gewenste Oplossing:

onkosten vergoeden vanaf 15-08-16 vanaf 09;00 uur

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GHJV