Klacht: Simkaart nog steeds niet geactiveerd.

op 22 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 11 juli zou mijn simkaart met nummerbehoud geactiveerd worden. Dit is nog steeds niet gedaan, kan niet bellen kan niet smsen, ben niet bereikbaar, helemaal niets. Wel betalen, maar niets krijgen!

Gebeld, maar je krijgt toch niemand aan de telefoon. Je moet continue worstelen door het vervelende menu van simpel.nl. E-mail gestuurd, pas een WEEK later eindelijk eens een antwoord. Met het antwoord kom je ook geen steek verder, ze zeggen gewoon er is een storing, we weten niet wat het is, gewoon maar wachten???

Gewenste Oplossing:

Dat het zsm wordt opgelost en dat we geld terug krijgen van de eerste maand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Helheim