Klacht: Simkaart nog steeds niet geactiveerd.

op 22 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Vanaf 11 juli zou mijn simkaart met nummerbehoud geactiveerd worden. Dit is nog steeds niet gedaan, kan niet bellen kan niet smsen, ben niet bereikbaar, helemaal niets. Wel betalen, maar niets krijgen!

Gebeld, maar je krijgt toch niemand aan de telefoon. Je moet continue worstelen door het vervelende menu van simpel.nl. E-mail gestuurd, pas een WEEK later eindelijk eens een antwoord. Met het antwoord kom je ook geen steek verder, ze zeggen gewoon er is een storing, we weten niet wat het is, gewoon maar wachten???

Dat het zsm wordt opgelost en dat we geld terug krijgen van de eerste maand.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:39 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Helheim