Klacht: Simkaart bij nieuw abonnement ernstig vertraagd, weken niet bereikbaar

op 25 augustus 2017 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Drie weken geleden bestelde ik een abonnement (T Mobile) met telefoon bij GSMWeb. Het abonnement was al ruim een maand daarvoor ingegaan, maar omdat ik op reis was en de telefoon te laat geleverd werd (toen ik al op reis was), hebben ze deze voor mij bewaard op het kantoor van GSMWeb totdat ik terug zou komen. Zodra ik terug kwam, mailde ik dat ik mijn telefoon en nieuwe simkaart graag zo snel mogelijk wilde ontvangen, mijn oude abonnement (van Ben) was immers al lang verlopen en ik was dus helemaal niet bereikbaar. De telefoon kreeg ik na een week binnen, maar zonder simkaart. Daar heb ik meteen voor gebeld, waarna ze direct een opdracht aanmaakten om die te versturen. Diezelfde dag ontving ik een bevestigingsmail dat de simkaart verstuurd was, maar na twee dagen had ik deze nog niet binnen, dus belde ik nog een keer. Toen hebben ze de opdracht nóg een keer aangemaakt, maar ook deze simkaart had ik nog niet binnen in drie dagen. Dus belde ik weer en kreeg ik te horen dat er iets fout was gegaan met \”het systeem\”, waardoor de twee simkaarten (ze hadden immers twee opdrachten uitgestuurd) vast waren blijven hangen. De meneer zette het door en garandeerde me dat ik alle twee de simkaarten nu echt binnen twee dagen zou hebben, maar nog steeds niets. Inmiddels ben ik al een paar weken volledig onbereikbaar (ben student en woon op mezelf, heb geen vaste lijn) en heb ik sollicitaties misgelopen. Ik vraag me af waarom ik nog steeds geen simkaart heb, terwijl ik gewoon betaal! Aan postNL ligt het in ieder geval niet, want die hebben nooit iets ontvangen.

Ik wil graag morgen (zaterdag 26-08) een simkaart hebben. Misschien kunnen ze die aangetekend versturen?!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door suzanne.n.mol