Klacht: Sim kaart met bindel gekocht, maar bundel wordt niet geactiveert.

op 13 september 2018 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eind juli een sim kaart met bundel aangeschaft. Deze was te laat binnen om mee te nemen op vakantie. Bij thuiskomst bleek de sim wel te werken, maar er is geen bundel.
4 keer contact gezocht met Lycamobile, maar deze geven geen enkele reactie.
Je krijgt keurig een melding dat je bericht is aangekomen (web formulier ingevuld) maar vervolgens hoor je helemaal niets.

Gewenste Oplossing:

Of mijn geld terug of de bundel activeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PaulZ2