Klacht: Sim kaart levering “niet thuis”

op 24 juni 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou een simkaart geleverd worden van KPN. Tussen 11:04 en 13:04 zou doe koerier langs komen. Vervolgens om 12:33 een mailtje binnen dat ik zelf niet thuis aanwezig was. Erg knap aangezien ik deze ochtend juist er op heb zitten wachten, gewoon thuis. Dus de klantenservice gebeld en er werd na gegaan of meneer terug kon komen. Dit kon helaas niet meer maar er werd wel verteld dat hij echt langs was geweest en er geen contact mogelijk was met mij.

Ik lees hier ondertussen meer berichten dat men zo om gaat met bestellingen. Erg slecht.

Zorg dat jullie koeriers wel degelijk aan bellen voordat ze weer weg rijden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 24 juni 2017 om 14:12 geantwoord

Beste meneer van der Plas,

Wat vervelend dat u dit zo hebt ervaart.
De koerier verteld dat hij aanwezig was en een paar keer heeft aangebeld maar helaas niemand gezien.
Mocht u het prettig vinden dan heeft de koerier een foto gemaakt dat hij wel aanwezig was op het betreffende adres.

Via 0900-738673 kunt u een nieuwe afspraak maken.

Planning OPD

Bericht van Online Pakket Dienst

1 maand geleden - Beste Meneer van der Plas, Begrijpelijk. Zodra de koerier terug is van de rit kunnen wij de foto's plaatsen. We zullen deze zo snel mogelijk naar je toe mailen. Ik draag dit zo dadelijk persoonlijk over op mijn collega. Met vriendelijke groet, Planning OPD

Reactie van de melder van de klacht Nietaanbellen

1 maand geleden - Goedenavond, Ik heb zojuist de foto's ontvangen en bekeken. Maar dit is helemaal mijn brievenbus niet, de koerier heeft ergens totaal verkeerd gestaan! Nu ben ik wel benieuwd waar de koerier dan heeft gestaan en hoop ik niet dat dit morgen weer gebeurd.

Heeft op 24 juni 2017 om 20:26 geantwoord

Goedenavond,

Bericht van Online Pakket Dienst

1 maand geleden - Beste Rik, Ik heb het telefoonnummer uit de mailwisseling toegevoegd aan de order samen met de opmerking over de flat en de mislukte levering van vandaag. Ik zal ook mijn collega van de ochtenddienst op de hoogte stellen zodat de levering morgen extra in de gaten wordt gehouden. Excuses voor het veroorzaakte ongemak. Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst

Bericht van Online Pakket Dienst

1 maand geleden - Beste Rick, Ik zie dat de order uiteindelijk is geleverd. Ik wens je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst

Reactie van de melder van de klacht Nietaanbellen

1 maand geleden - Excuses voor het vertraagde antwoord! Inderdaad het is netjes afgeleverd en zoals via de mail afgesproken ben ik telefonisch benaderd door de koerier om even te melden dat hij eventueel eerder langs kon komen en nogmaals toen hij aanwezig was. Kortom, netjes afgehandeld door OPD. Bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door Nietaanbellen