Klacht: Signaal oude bewoners wordt er maar niet afgehaald

op 14 oktober 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Wij zijn al anderhalve maand, ja je leest het goed, al anderhalve maand bezig op tv en internet te krijgen in ons nieuwe huis.
Wij hebben een huis gekocht, per 1 september. Wij hebben deze verhuizing een maand van te voren aangegeven bij Telfort, er werd toen zelfs gezegd: goed dat u er zo vroeg bij bent.

En toen begonnen de problemen…
We hadden een installatie afspraak staan op 5 september. Komt de monteur niet opdagen. Blijf je expres thuis voor maar goed…
Volgende dag wel een monteur, maar deze kreeg de installatie niet aangesloten.
Aantal keer over en weer gebeld met Telfort. Ze gaan het oplossen, maar dat duurt drie(!!) weken. We kregen toen een noodpakket opgestuurd, doet deze het niet. Is er een monteur langs geweest voor het noodpakket krijgt hij hem ook niet aan de praat. Weer aantal keer over en weer gebeld. We moeten nu het digitenne kastje in de tuin zetten willen we tv kunnen kijken!
Vervolgens zijn die drie weken om, en je raad het al, weer kunnen ze het signaal niet doorkrijgen.

Ze zeggen dat het komt doordat het signaal van de vorige bewoners er niet af gehaald mag worden. Uhm pardon?! Zij zijn allang verhuisd en hebben hun abonnement voor dit huis al opgezegd. Dit abonnement hadden ze zelfs ook bij Telfort!!
En wij hebben dit huis toch gekocht?! Het is toch absurd dat er dan nog wel een signaal van andere mensen op mag blijven?!

Nu gingen ze ons als “nieuwe” klanten weer behandelen. Dus weer een nieuwe aanvraag ingediend, weer een afspraak met de monteur drie weken later en ja hoor gisteren kwam hij weer niet opdagen!! Nu is hij vanochtend geweest en nog steeds komt er terug dat het signaal van de vorige bewoners er niet af is gehaald.

Hoe moeilijk is het Telfort?!! Wij hebben dit huis gekocht per 1 september, haal het signaal van de vorige bewoners er gewoon af!! Is waarschijnlijk een knopje omzetten en klaar!! Maar vervolgens zijn wij al anderhalve maand verder en er wordt gewoon niks gedaan.
Het enige wat jullie doen is geld van onze rekening afschrijven, dat kunnen jullie wel heel goed!!

Zodra wij het probleem met de glasvezel verbinding is opgelost en wij gewoon tv en internet hebben

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SandraKwint