Klacht: Sigaretten niet zoals altijd

op 30 mei 2016 over L and M in de categorie Tabaksbedrijf

Hallo,

Ik heb zondag avond een pakje L&M Double Forward van €5,60 gekocht. Deze kwam uit een sigaretten automaat. Ik maakte het pakje open en gaf er 1 aan een vriend. Hij houd niet van klik sigaretten dus hij klikte hem niet. Hij staak hem aan en zei tegen mij: heb jij hem al geklikt? Hij smaakt naar mint. Ik had hem nog niet geklikt en vond dit dus raar. Ik voelde bij het filter en nu bleek dus dat het groene balletje al geklikt was. Eenmaal thuis aangekomen haalde ik alle sigaretten eruit en voelde ook aan de rest van de balletjes. Bij 7 van de 17 die er nog inzaten, was het groene balletje al geklikt. Ik legde ze allemaal op een rijtje en er waren 3 sigaretten waarvan het papier heel erg doorscheen. Het leek wel alsof ze er longvloe voor hadden gebruikt. Een van deze “licht gekleurde” sigaretten heb ik net gerookt en hij brandde heel snel op.
Is dat omdat ze klik sigaretten gaan verbieden? Wat is er mis met deze sigaretten? Ik rook ze al heel lang en heb dit nog geen 1 keer mee gemaakt. Op de foto zie je dat de 2 middelste sigaretten “licht gekleurd” zijn.

Het zou fijn zijn als ik een nieuw pakje kan krijgen of mijn geld er voor terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over L and M

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over L and M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Noelle Buijs