Klacht: Sigaretten legitimatie

op 31 januari 2014 over Deen in de categorie Supermarkten

Ik ben een moeder van 38, ik heb net boodschappen gedaan bij de deen in bussum, en moest even langs de sigaretten balie om sigaretten te halen. Mijn dochter liep er alvast heen en ik kwam er achter aan. Bewust vraagt mevrouw aan mijn dochter wat zij wil terwijl ik er al bij sta. En zij geeft aan een pakje l&m en vroeg direct om legitimatie, terwijl de sigaretten van mij zijn. Na een discussie heeft zij iemand erbij gehaald en die geloofde het verhaal van zijn collega dus werd ik uitgemaakt als leugenaar. En gekker zelfs ik had mijn dochter van 8 ook bij me en vroeg zelfs een legitimatie van mijn dochter!!! En jullie beweren dat de klant ALTIJD ‘koning’ is.. Dit is al meerdere keren bij deze mevrouw voorgekomen. Hij zei dat het in de wet stond, maar kon het nergens bewijzen. Ik heb hem gevraagd om het te tonen, zodat ik weg kon gaan, maar dat kon hij niet en ben ik alsnog weggestuurd. BELACHELIJK!!!!!!!! En de bedrijfsleider heet Alex.

Dat ik mijn sigaretten krijg wanneer ik dat wil en dat ik niet als een klein kind behandeld word. Ze ziet heus wel het verschil tussen een kind van 15-16 en een ouder van 38!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 01 februari 2014 om 09:14 geantwoord

Deen Klantenservice gaat in gesprek met de winkel en koppelt dit mondeling terug aan de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Serpil38