Klacht: Sifalar hotel apart Turkije

Lisalottebosman op 19 juli 2014 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Goedenavond,

Mijn vriend en ik zijn inmiddels al een week terug uit Alanya waar wij 10 dagen verbleven. Wij hadden gekozen voor het hotel Sifalar in Alanya All inclusieve . Wat niet goed verlopen is. Wij zijn een aantal keren opzoek geweest naar onze reis leider maar die liepen wij steeds mis voor ons probleem. Ons probleem was als volgt: Wij wilden heel graag all inclusieve om boeken naar logee. Omdat wij vanaf dag 1 tot en met nu zelfs nog buikpijn hebben en misselijk zijn geworden van het eten. Wij hebben de eerste dag daar gegeten s middags: het eten zat vol met vliegen, de watermeloen en komkommer waren uitgedroogd en op elk stuk eten dat er was zaten wel vliegen. Meteen erna hebben wij ook
buikpijn gekregen heel de dag door. Die avond en nog een avond erop hebben wij het nog een keer geprobeerd. Maar nee helaas veel het weer tegen in de kip zaten rouwe en harde stukken. In de olijven zat een haar, wij vonden het allemaal niet smakelijk en totaal niet kunnen. Sindsdien hebben wij een dure vakantie gehad ivm dat wij voor all inclusieve betaalde. Maar elke ochtend middag en avond ook nog een betaalde voor het eten omdat wij natuurlijk niet meer in het hotel wouden eten. Wij hopen dat jullie ons zo snel mogelijk kunnen helpen.Als het nodig is hebben wij nog meer foto’s gemaakt!

Mvg,

Lisalotte Bosman & Max Tonis

Wij hopen dat u ons het geld van het all inclusieve terug kunt storten naar ons omdat wij er eigenlijk helemaal geen gebruik van hebben gemaakt.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Neckermann Reizen

7 jaren geleden - 22 juli: Mevrouw gebeld en het reserveringsnummer opgevraagd zodat ik deze reactie verder in behandeling kan nemen.

Neckermann Reizen

Heeft op 22 juli 2014 om 15:19 geantwoord

22 juli 2014 : telefonisch contact gehad met mevrouw.
Team Customer Service Neckermann

Alle klachten die gemeld zijn door