Klacht: Siemens EQ3 koffiemachine lekt weer en kan niet meer gebruikt worden

op 26 mei 2020 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Onze Siemens koffieapparaat lekt weer zodanig dat het aanrecht onder water komt te staan. De machine is al 2 x voor hetzelfde euvel onder garantie gerepareerd. Nu is de garantieperiode inmiddels een aantal maanden verstreken en wederom na een maand of 8 is de lekkage dusdanig dat de machine onbruikbaar is. Het lijkt erop dat het een euvel is dat ondanks onze op tijd doorgevoerde reinigingsprocedures na een maand of 8 dusdanig is dat de machine niet meer gebruikt kan worden. Op het internet heb ik gelezen dat het waarschijnlijk 2 O-ringen zijn die vervangen moeten worden. Deze worden ook aangeboden voor een paar euro als set met wat vet om te voorkomen dat ze verdrogen.

Als Siemens ons de benodigde O-ringen en wat vet stuurt met de instructie hoe deze te vervangen. Dat zou geweldig zijn en dan kan ik de machine weer aan de praat houden. Kan het niet over mijn hart krijgen om een apparaat dat zulke lekkere koffie zet weg te gooien, omdat er 2 O-ringen (van een paar euro) lekken.Als ik de machine buiten de garantie op moet sturen, dan zal daar een aardig prijskaartje aanhangen. En lopen wij het risico dat het over een aantal maanden weer lekt. Siemens help ons a.u.b..

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry Dickhoff