Klacht: Opgelicht

op 14 februari 2019 over Shurgard in de categorie Stalling

Ik heb bij Shurgard een opslagruimte gehuurd. Hiervoor heb ik een toegangscode gekregen, waarmee ik het pand binnen zou kunnen komen. Ik heb bij het ondertekenen van het contract nog expliciet gevraagd of ik hier nog iets mee moest doen, maar het zou gewoon werken vanaf de ingangsdatum. Gisteren kwam ik met een gehuurde bus vol spullen om 20.00 bij het filiaal aan. De toegangscode werkte niet en er was geen manier om contact te krijgen. De spullen kon ik nergens kwijt. Uiteindelijk heeft een kennis die ik toevallig kon bereiken een kamer voor me leeggeruimd waar ik het voorlopig kwijt kon. De overige spullen die niet in 1 keer mee konden staan nog op de oude locatie, waar ik uit moet. Vandaag heb ik geen hulp en geen bus. Ik heb een enorm probleem.

Ik wil een schadevergoeding voor:
- het feit dat ik betaald heb voor een product dat ik niet kan gebruiken - ik wil heel het betaalde bedrag terug
- de verlofuren die ik zal moeten opnemen om vandaag een oplossing te zoeken
- de kosten die ik zal maken om opnieuw aan hulp en een bus te komen
- de geleden psychologische schade
- mijn tijd

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shurgard

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shurgard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rso1989