Klacht: Showmodel als nieuw verkopen

op 19 juli 2012 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Kochten bij de MediaMarkt in Maastricht vandaag een Ipod Shuffle 4th gen kleur blauw.
Gelijk ter plekke opengemaakt en wat blijkt, hij was gebruikt c.q. showmodel. Klein krasje aan voorkant, het wit van de toetsen was al wat grijzig en aan de achterkant zaten nog lijmresten waarmee hij vasgeplakt is geweest.

1. Er werd mij in eerste instantie gevraagd om buitenom te lopen naar klantenservice voor de omruil. Ik stond naast de kassa waar ik de ipod zojusit “NIEUW” gekocht had.
2. Gaf aan dat ik het niet normaal vond om een showmodel als nieuw te verkopen. Antwoord: Dat kan gebeuren.
3. Ander filiaal kon ik ook naar toe (Heerlen) maar daar was hij EUR 5,- duurder. Niks zelfde prijs of wat dan ook.
4. Ik kon voor het showmodel EUR 4,- van de prijs afkrijgen, maar daar heb ik voor bedankt.
5. Vroeg of ze een blauwe voor me konden reserveren bij binnenkomst voor huisge prijs. Dat kon niet.

Ik heb alles zelf moeten aandragen. Vanuit de Mediamarkt is niet met me meegedacht voor een oplossing.

De oplossing waarmee ik tevreden ben is een nieuwe blauwe Iphone shuffle 4th af te halen bij de MediaMarkt te Maastricht voor de prijs waar hij vandaag ook voor te koop stond namelijk EUR 44,-.

Alle klachten die gemeld zijn door snoopy20