Klacht: Shop and fly heet nu Fly-a-way

op 16 februari 2018 over Shop and Fly in de categorie Reclame

Mijn man is gebeld door dit bedrijf met de vraag of hij informatie over goedkope vakanties wilde hebben. Hij zei stuur maar op. Ik kom net uit de nachtdienst en heb mijn hoofd er niet bij. Ze wilden wat persoonlijke gegevens en namen het gesprek op. Nu kregen we een mailtje dat we 65 euro mogen over maken en een goedkope reis mogen boeken. Dit is geen info toesturen. Hier hebben we niet om gevraagd. Dus gelijk mailtje terug gestuurd dat we geen belangstelling hebben. Ik dacht ik zal eens googlen op het (bankreknr.: NL53 BUNQ 2205 6614 50 t.n.v. Onlinewebstore B.V. ) Kom ik al deze berichten tegen van shop and Fly oh oh over een jaar krijgen wij zeker ook een deurwaarder op de stoep. Zal mij benieuwen wat een ellende alleen door zo’n dom telefoontje. Gelukkig hebben ze geen poot om op te staan.

Als we verder niet lastig worden gevallen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shop and Fly

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shop and Fly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pieperdepiep