Geachte heer/mevrouw,
Op dinsdag 22 april 2025 bezocht ik Shoeby op het Aagje Dekenplein 1-3 in Hoorn (postcode 1628 NX) om een retourzending via DHL in te leveren.
Het betrof een correct gelabeld DHL-retourpakket met de volgende specificaties: Afmetingen: 70,5... Lees meer
Ik ben weg gekeken in de shooby
Liep er rustig te shoppen
Samen met mijn dochter en
Ben niet begroet of dag gezegd
Bij het bekijken van een scherm
Werd mijn dochter weg gestuurd
Omdat het niet voor kleine meisjes... Lees meer
eerst 5x contact gehad met webshop en op en neer gereden naar winkel voor een jasje (wat ik al had betaald) wat niet geleverd werd. Toen eindelijk het pak compleet en na 1x dragen laat naad van broek los en... Lees meer
Mijn dochter gaat naar de winkel omdat ze het shirt dat ik voor haar heb gekocht niet leuk vind. Komt terug met hetzelfde shirt en de opmerking dat ze hem niet terug nemen omdat deze gewassen is. Duidelijk aangegeven dat... Lees meer
3,5 week geleden heb ik een flinke webshopbestelling retour gedaan bij een shoeby filiaal.
Over 2 dagen moet ik mijn afterpay rekening betalen maar nog steeds niet zijn alle retouren goed verwerkt .na 4 mailtjes verder krijg ik als antwoord dat... Lees meer
Onlangs (begin november 2016) kocht ik, zoals meerdere keren daarvoor, een aantal spijkerbroeken in de webshop van Shoeby.nl. Na +/- 1 week kreeg ik 2 van de 4 broeken geleverd. De andere twee broeken waren na een maand wachten spoorloos... Lees meer