Klacht: Shampoo

Nathalie 12 op 22 oktober 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb een tijd geleden een shampoo van jullie gekocht, pure Care bonotical oils, no sulfanates, droog en beschadigd haar.
Hierbij de site van de shampoo. .
https://clicks.co.za/loreal_pure-riche-nourishing-and-taming-shampoo-250ml/p/249084
Ik kan hem nergens meer vinden!
Kan ik hem nog via jullie krijgen? Of zit het in een andere verpakking?
Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,
Nathalie Haze

Gewenste Oplossing:

Antwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 24 oktober 2017 om 16:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van de vraag die wij binnen kregen via klacht.nl. Hebbn wij mevrouw Haze een email gestuurd. In deze email geven we aan dat haar favoriete product helaas niet meer in het assortiment is opgenomen en wij hebben haar dan ook een mooi alternatief aangegeven. Hopelijk gaat ze dat ook naar volle tevredenheid gebruiken. Naar aanleiding laatste vraag hebben wij haar een mail gestuurd dat ze de producten op bol.com kan verkrijgen.

Nathalie 12

Heeft op 24 oktober 2017 om 20:09 geantwoord

Hallo,

Ik heb alleen een plaatje ontvangen van de shampoo.
Maar geen site waar ik deze kan kopen in Nederland.
Ik hoor graag waar dit mogelijk is!

Met vriendelijke groet,
Nathalie Haze

Alle klachten die gemeld zijn door