Klacht: Shaffeur rijd door na stilstaan

op 03 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen stond ik bij halte P&R Beverwaard richting Kralingsezoom op bus 89 Arriva te wachten.
Bus 89 komt er er eindelijk aan ik steek mijn hand uit en de bus stopt, ook omdat er passagiers moesten uitstappen. De desbetreffende shauffeur doet vervolgens niet de voordeur waar hij zit open maar alleen de achteruitgang. Vervolgens klop ik op het raam, maar de Shauffeur doet net of hij mij niet ziet. Ik weet wat hier van moet denken en vind dit hooguit onbeschofd van deze man.. als het niet gekker kon, reed deze shauffeur vervolgens gewoon weg, en ik sta daar maar, intussen heb ik veel langer op een ander bus moeten wachten waardoor ik dus te laat kwam op mijn Stagebedrijf.

Ik vind dit niet kunnen want ik betaal netjes mijn OV om te kunnen reizen en vervolgens gebeurt zo iets. Ik hoop dat u dit probleem met de desbetreffende shauffeur kan aanpakken.
Het was namelijk de bus van 06:57 bij halte P&R Beverwaard richting : Kralingsezoom die dus de deur niet open deed, en vervolgens gewoon weg reed.

Als de bus netjes stopt en mensen in en uit laat.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 mei 2017 om 10:33 geantwoord

Beste Cartier,

Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren! Je geeft aan dat je vanochtend je hand uitstak en dat lijn 89 stopte bij de halte. De voordeuren gingen echter niet open. De chauffeur liet wel mensen uitstappen, maar niet instappen.

Ik begrijp dat dit frustrerend is, vooral als je hierdoor te laat op je stage komt. Ik heb je reactie doorgestuurd naar de regio waar dit verder wordt uitgezocht en besproken wordt met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Bedankt voor het delen van je ervaring.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Cartier