Klacht: Wasmachine Reparatie

op 13 september 2019 over Servilux in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb 2 jaar geleden een wasmachine bij Mediamarkt gekocht. Nu blijkt bij navraag, dat de wasmachine net 1 maand buiten de garantie valt.
In overleg met de medewerker van de Mediamarkt, kon ik de service van Samsung bellen.
Hij zou gerepareerd worden.
Nu is de monteur geweest en er werd mij verteld dat de wasmachine buiten de garantie valt. Ik moet als ik de wasmachine wil laten maken even 95 euro voorrijdkosten betalen plus de ondelen en makers kosten. Er werd mij gezegt dat ik het niet kon declareren bij de Mediamarkt. Ik vind dit echt hele slechte service, en al helemaal dat de wasmachine na 2 jaar al kapot is. Er word niet eens vanuit Samsung gekeken wat er precies aan de hand is. Met andere woorden, gooi de wasmachine maar weg…..erg erg erg slechte service vanuit Samsung.

Ik ben tevreden ala dit opgelost kan worden.
De wasmachine is net 2 jaar oud.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Servilux

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Servilux nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DesireeKerkdijk