Klacht: Services beurt van 600 euro

op 04 juli 2017 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Breman kwam voor een Services beurt nou een Services beurt wat achteraf 600 kost.
In een keer was de printplaat kapot die echter nog geen half jaar eerder Door breman geplaatst is. We hadden geen klacht of niets maar toch de printplaat kapot Hoe gek.
Een week later Ja hoor rekening 600 pietermannen. Uiteraard gebeld met breman dat we die printplaat en arbeids kosten niet gingen betalen. Ze gingen het uitzoeken een week later een brief dat we we er 430 vanaf mochten trekken. Zonder excuses zelf rekenen. Natuurlijk zijn we er blij mee maar een excus was zeker op zijn plaats geweest voor met een fout van een paar honderd euro. Het ergste is nog dat als we niets gezegt hadden dat ze dus 600 euro verdient hadden. Hoop dat dit mensen Allert maakt om goed op te letten bij service beurten

Met excuses van breman dat ze een foute rekening hebben gestuurd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door janssenkeunen