Klacht: servicekosten

op 07 oktober 2017 over Eigen Haard in de categorie Woningcorporaties

bij eigen haard betaal je maandelijks servicekosten terwijl als puntje bij paaltje komt je het zelf kan vervangen, ze weten zich overal uit te draaien.
zoals bv zelf de trap schoon moeten maken, terwijl je servicekosten betaalt en er ook op de website vermeld wordt dat het dan door eigen haard gedaan wordt, terwijl er pas recent in 30 jaar tijd 1 keer door een profbedrijf is schoongemaakt en dan zit het nog onder de vlekken, mijn kranen dateren ook van 88 en zouden uit service-overwegingen wel eens vernieuwd mogen worden dan wel gemoderniseerd, maar nee ik heb geen onderhoudsabbonnement en moet het dan zelf betalen, dus 30 jaar oude kranen waarbij ik de koudwaterkraan niet meer kan gebruiken, de spiegel voor de helft bruin is doordat de achterkant loslaat van ouderdom, en tegels die loskomen van de badkamer, een 30 jaar oude wc, ik heb in geen 30 jaar service gehad van de verhuurder of anderzijds dat ze ook maar enige moeite deden een tevreden huurder te hebben, zelfs voor wat je betaald krijg je niet. Zelfs per brief dat je de trap zelf moet dweilen. Er wordt geen controle uitgevoerd op het funktioneren van verhuurders uit de sociale huursector. En hun klachtensysteem is ook bullshit, wij van wc eend bevelen wc eend aan en dan durven ze nog te zeggen ”voor een prettige samenwerking” ze werken alleen maar tegen.

beter een poffertjes kraam beginnen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Haard

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Haard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ondervloerlaminaat