Klacht: Servicebalie

op 22 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naast alle “normale” kassa’s, met band. Heeft deze Jumbo ook een kassa dat gekoppeld is aan de servicebalie. Hierachter werkt er altijd één persoon. Dus als ik met een winkelwagen vol boodschappen af moet rekenen, moet ik apart naar de servicebalie om bijvoorbeeld sigaretten te halen. Het wachten is hier altijd te lang, omdat klanten met kleine boodschappen waarschijnlijk altijd voorrang hebben. Zoals vandaag heb ik bijna 20 minuten moeten wachten, omdat de caissière nog 10 minuten over onzin moest praten met een klant voor me. Nadat ze hiermee klaar was, liep ze naar een klant die net aankomt lopen met zijn boodschappen. Ben hierdoor ook gelijk de winkel uitgelopen. Want het is ELKE keer hetzelfde.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als de servicebalie losgekoppeld wordt van deze kassa. Of als er twee man aan personeel staat. De één die er staat voor de servicebalie en de ander die de boodschappen afrekent. Ik ben een dagelijkse klant met een huishouden van 9 personen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marouan