Klacht: Service ziggo HD

op 05 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds december 2016 ben ik overgestapt naar HD tv van ziggo. Daarvoor was ik al jaren een tevreden klant bij ziggo, maar sinds de overstap naar HD is het een en al ellende. Het duurde een maand, 3 smartcards en urenlange telefoontjes voordat ik digitale tv had. Hiernaast wordt er elke maand bijna 20 euro teveel geincasseerd. En sinds 2 weken is mn tv helemaal afgesloten, omdat ik alle oude smartscards terug had gestuurd (op verzoek van ziggo) en men bij ziggo daarvan dacht ik mijn abonnement mee wilde opzeggen. Zonder contact op te nemen mn tv afgesloten en nu al 2 weken bezig om weer tv te ontvangen. Heeeeel frustrerend! Meerdere telefoontjes en mailtjes verstuurd, maar helaas nog steeds geen resultaat.

Ik wil weer tv kunnen kijken en ik wil mijn teveel geincasseerde geld terug en een vergoeding voor alle tijd dat ik geen HD tv en gewone tv heb kunnen kijken.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharida