Klacht: service waardeloos

op 02 september 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Beste Marinus, Allereerst wil ik u onze welgemeende excuses aanbieden voor de service. Dit is niet zoals wij het graag zouden willen zien. U heeft helemaal gelijk dat een fiets in zo een korte termijn geen kuren mag vertonen. Ik wil dan ook direct voorstellen om de fiets direct om te ruilen voor een nieuw exemplaar. Ik zal uw case intern bespreken zodat wij in de toekomst betere service kunnen verlenen. Naast het leveren van een nieuwe fiets wil ik een compensatie aanbieden van Euro 29.99 (bezorgkosten). Ik vertrouw erop dat uw klacht hiermee opgelost is en dat wij een nieuwe fiets bij u kunnen gaan leveren en dat u kunt gaan genieten van uw fiets Met vriendelijke groet, Fietsenwinkel.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 03 september 2018 om 11:40 geantwoord

Heeft op 03 september 2018 om 13:33 geantwoord

gaarne verneem ik hoe jullie service gaan verbeteren en waar ik normaal voor beurt en onderhoud terecht kan.
In Tiel zijn ze onwillig en dan bijvoorbeeld naar Oss gestuurd worden zonder trekhaak en drager is bizar. Hoe gaat dat opgelost worden?
Mijn vertrouwen in jullie is weg, ook gezien alle reviews op google.
Dus ook oplossing hiervoor is van belang, nu kun je bijvoorbeeld met problemen nergens terecht.

Alle klachten die gemeld zijn door MMJF