Klacht: service verlening

op 21 september 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op woensdag 20 september 2017 reisde ik van Brandevoort ( Helmond) naar Heeze s,morgens om 8.52 uur. Helaas was de stoptrein Weert gecanceld door een stroomstoring. Wij moesten om half 10 op een afspraak zijn in Heeze. Bij het informatieloket zat een medewerkster die niets kon zeggen of er nog treinen reden of dat er bussen ingezet zouden worden. Buiten aan de zuidzijde gewacht en er stopte een bus maar wat bleek de chauffeur zei ik rijd naar Weert en niet naar Heeze ( weet niet eens waar Heeze ligt was zijn antwoord).. Weer naar de andere zijde naar het informatie loket met de vraag roep iemand op om naar de bus te gaan en het te begeleiden. 10 min. later daar komen twee medewerkers van N.S. aan maar helaas ze wisten van niets en konden de baas niet te pakken krijgen want de telefoon werd weggedrukt. De buschauffeur boos want die moest om half elf weer in Tilburg zijn met een groep mensen. Oke zei de N.S. medewerker om kwart voor 10 mag je gaan rijden . We zaten toen al vanaf 10 over 9 in de bus. Op de vraag hoe moeten we terug konden komen en of de storing dan opgelost i of rijd er een bus terug wist niemand antwoordt dus besloten om maar uit de bus te stappen omdat wij anders een volgende afspraak zouden mislopen. Dit gaf veel verdriet aan onze kleindochter van acht jaar die meereisde en onze afspraak niet door kon gaan. Is het niet schandalig dat er niemand dit kon begeleiden van het N.S. personeel wij nemen dit de N.S. zeer kwalijk en zeker niet de buschauffeur. Dan komt er nog bij dat er die dag voldoende mensen of studenten opgetrommeld waren om met spandoeken te staan dat de trein naar Amsterdam om de 10 min. zou vertrekken. zou dit het paradeplaatje moeten zijn waar door andere treinreizigers in hun hemd bleven staan. Helaas zat er voor ons niets anders op om maar terug te gaan . Wij hopen dat jullie deze klacht serieus nemen en met een vergoeding komen voor de gemaakte onkosten 8 x 2,70 (heen en terug) Brandevoort Eindhoven. Wij hopen zo snel mogelijk bericht van jullie te ontvangen .

Wij zijn tevreden als zoiets begeleid gaat worden en je niet 4 keer naar een info loket moet lopen om hulp te vragen. Zorg dat het personeel ingelicht is over de gang van zaken is dit zo moeilijk om dit voor elkaar te krijgen? Wij verwachten een excuus en een tegemoet koming van de N.S.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ans Aarts