Klacht: Service / onvolledige pizza

op 01 juli 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Mijn half half pizza (extravaganza en shoarma) zou zonder olijven en dus met een halve pizza shoarma komen. Ik kreeg de pizza met een klein beetje shoarma (niet de helft) en dus wel met olijven.
Toen ik belde kon ik een andere pizza krijgen, maar verder konden ze niks voor mij doen. Mijn vader lag op dat moment op sterven dus ik had geen tijd om weer een half uur te wachten. Omdat ik een hele dag niks gegeten had, heb ik gewacht op de andere pizza en gehoopt dat er in die tijd niks met mijn vader zou gebeuren. Ondertussen heb ik dus mooi 3 kwartier van de laatste minuten van mijn vaders leven gemist, omdat de leidinggevende van dominos roosendaal geen service kon verlenen. Een nieuwe pizza op sturen was volgens hem al service in deze situatie. Volgens mij is juist de service van dominos dat je binnen 45 minuten een pizza hebt? Dus wanneer je dan de juiste pizza er pas 75 minuten later is klopt hier volgens mij iets niet? En zeker in een dergelijke situatie.

Dat laat ik aan domino's zelf over.

Ik vind deze situatie simpelweg service- maar vooral heel erg respectloos. De taken van een leidinggevende horen volgens mij richting klanten juist deze 2 punten te bevatten.
Momenteel bestellen zowel mijn vrienden, familie als ik helemaal niks meer bij dominos tot zij met een passende oplossing komen. Een 2e pizza gratis of 1 pizza gratis gaat er bij ons (mij) in ieder geval niet meer in. Wij hebben verder altijd genoten van dominos dus betreuren het dan ook zeer dat een dergelijk leidinggevende dit voor ons, maar ook onze inkomsten voor dominos kan verpesten. Maar puur uit principe kwestie, wordt er op deze manier geen cent meer uitgegeven.

(Foto krijg ik niet geüpload, maar is altijd persoonlijk op te vragen)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maximetrouwen