Klacht: Service in de winkel

op 22 mei 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vandaag gewinkeld bij AH in Nieuwegein.
Brood: Stevig brood meer granen. ‘Hebt u dat besteld?’ Nee mevrouw, ik kom brood kopen.’ Dat hebben we niet meer.
Zaterdagmiddag om ca. 13:00 uur! Geen stevig brood meer!

Een Edammer kaasje. Altijd lekker. ‘Mevrouw, wilt u dit kaasje voor mij in tweeën snijden? Ik kan dat thuis niet veilig doen. Nee mijnheer, dat mag ik niet. Ik mag alleen een hele kaas leveren.’
‘Ja mevrouw, ik wil ook de hele kaas, maar in twee stukken, zoals ik al; zei. Ik koop al decennia lang Edammer kaasjes bij AH en al die tijd worden die voor mij door een vriendelijke mevrouw of mijnheer in tweeën gesneden.
‘Op die tafel daar is al menig kaasje voor mij in tweeën gesneden.’
‘Nee mijnheer ik mag dat niet doen vanwege corona!’

Mijn klomp is gebroken!
Brood moet worden besteld en kaas mag niet worden doorgesneden voor een klant.

Misschien moet maar eens gaan zoeken naar een winkel waar een klant nog klant is.
Vanmiddag moest ik mij echt inhouden om nog vriendelijk te kunnen blijven. Als het dan toch over corona moet gaan: leuk dat er pijlen op de grond staan vanwege de looprichting. Dat er over 1,5 meter wordt gemeld. Daar was in deze winkel weer niets van te merken.

Als ik weer eens gewoon als klant wordt behandeld!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hr. S. Kool