Klacht: service Gamma

op 24 december 2017 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Geachte heer, mevrouw.

Als 71- jarige kom ik al heel erg lang bij Gamma Bergen op Zoom. Zowel bij de oude, als nieuwe vestiging.
Voor vele tienduizenden euro’s heb ik inmiddels in al die jaren bij u gekocht
Op 23-12-2017 , tussen 13:00 en 14:00 uur, heb ik wat inkopen gedaan bij uw nieuwe vestiging van gamma Bergen op Zoom.
Ik wist dat er een kortingsronde was van 20% op elk artikel.
Eenmaal, als eerste, bij de kassa aangekomen heb ik mijn gamma pas getoond en om de betreffende korting gevraagd. De dame aan de kassa stuurde mij eigenlijk weg, de rij uit, omdat ik geen kortingscoupon kon tonen. Zeer maar dan ook ZEER klant-onvriendelijk!!! ik heb gevraagd om een folder waar deze coupon in zat. Daar had ze geen boodschap aan en bedoelde eigenlijk ‘ zoek het uit!’ Als een kleine jongen werd ik heengestuurd door deze 16 – 18 – jarige dame.
Binnen de 10 meter was de infobalie waar de kortingsbonnen lagen in de vorm van een A4 formulier. Zij had hier voor mij heen kunnen gaan als service of tevoren kunnen zorgen dat er een kortingscoupon aanwezig was bij de kassa. Ik had dan niet uit de rij hoeven te gaan.

Ik heb bij de info een A4 kortingsformulier meegenomen en me weer achter aan de rij aangesloten.
Toen het nog drukker werd in de rij heeft ze een kassa bijgeroepen, ik ben daarna bij haar collega in de pas geopende rij gegaan en heb mij teleurstellend beklaagd over de gang van zaken bij deze collega van haar.

Vragen:

a) Gamma is een onderdeel van Intergamma. Als ik bij Karwei kom in Bergen op Zoom, ook een onderdeel van Intergamma staat de service hoog in het vaandel.
Als bij Karwei een ‘kortingsrondje’ is, spelen zij daar direct op in; een kortingsbon om te scannen ligt bij de kassa als klantenservice voor klanten met een kaart. Waarom is dit bij Gamma niet?
b) Krijgt nieuw personeel een opleiding en instructies hoe met de klanten om te gaan?
c) Wat wilt u doen om de algehele klantenservice in bergen op Zoom te verbeteren?

Met vriendelijke groet
Adrie van Hooijdonk
Kaartnummer 2 611002 622558

verbeter uw service AUB

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slauw47