Klacht: Service en medewerkster

op 29 augustus 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Dikke gouden eikel voor @kruidvat nl (weert muntpassage). Net zoals gemiddeld minimaal 2 keer per maand voor meer dan euro 50,00 gekocht. Koopt dochter zich een Zwitsal parfum van haar centen waar ze hard voor werkt. Ze duwt het doosje samen met de bon in haar schoudertasje. Twee meter buiten kruidvat zeg ik “stop ze maar bij mij in de tas bij de rest van de spullen”. Ze pakt het doosje uit haar tas blijkt het doosje aan de onderkant open te zijn met als gevolg dat het flesje eruit valt en kapot valt. We gaan meteen naar binnen, maar de verkoopster zegt nadat we hebben verteld wat er gebeurd is en net nadat we bij haar aan de kassa hebben afgerekend, dat ze er niks aan kon doen dat wij de parfum kapot hebben laten vallen. Uhhh het doosje was open aan de onderkant en de parfum ligt hier net niet voor de deur. Volgende keer naar de Etos dus. Kleine bijkomstigheid voor mij vertrok een man al omdat hij hulp nodig had en op dezelfde manier door betreffende medewerkster werd behandeld als ik na hem.

Service dus een nieuwe Zwitsal parfum. Het is anders als ik naar huis was gegaan of de parfum eruit had gehaald en kapot had laten vallen. Bonnetje weggegooid met het doosje in een opruimingen bak nadat ik netjes weer in de rij ben gaan staan en onbeschoft te woord werd gestaan. Ik heb wel mijn bon nog en mijn dochter was direcr voor mij dus gemakkelijk te achterhalen dat wat ik zeg klopt en te checken wie die verkoopster was.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miraf