Klacht: Service en geld overgeboekt

op 21 september 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Hallo,

Ik heb perongeluk op vakantie mn incasso teruggeboekt. Heb in het buitenland in het ziekenhuis gelegen. Helemaal vergeten om het bedraf terug te betalen. Na een maand kom ik thuis en zie ik dat ik 36 euro moet terug betalen. Meteen overgemaakt. Krijg ik gister een brief 90 euro met incasso. Heb fit for free meteen gebeld, geprobeerd uit te leggen de situatie. Zeer onvriendelijke mevrouw aan de telefoon. Ten eerste heb ik geen mail van hun gehad en geen sms als herrinering . Ik ben student en heb gelijk 6 september het geld overgemaakt. Ze gaven toe dat zij ook fout zaten nu moet ik 36 euro weer overmaken. Vind het schandalig .. geen enig begrip , terwijl ze zelf ook fout zaten. Ik ga volgende week zeker mijn abbonnement hiwr afsluiten.

Als ik het bedrag als kwijtschelding krijg. Omdat het ook hun fout is dat je geen herrinnering hebt gekregen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

1 jaar geleden - Bedankt voor je bericht, Kim. Allereerst: wat vervelend dat je op vakantie in het ziekenhuis was. Hoe gaat het nu met je? We begrijpen dat je je een hoedje schrok toen je thuiskwam van vakantie en zag dat er incassobrief op de deurmat lag. We gaan navraag doen over de situatie en afhandeling bij onze klantenservice. We verwachten zo snel mogelijk en uiterlijk binnen drie werkdagen bij je terug te komen met een antwoord. Heb je in de tussentijd nog vragen? Stel ze gerust. :)

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 21 september 2017 om 11:41 geantwoord

Hallo, Kim! Hoe gaat het met je? Heb je terugkoppeling gehad via de mail? We horen het graag. ^Michelle

Naar aanleiding van ons vorige bericht, sturen we je dit bericht:

Alle klachten die gemeld zijn door Kimutje