Klacht: Service bij storing

op 04 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Er is na uitvoerig contact te hebben gehad met Ziggo op 24-07-17 een interne case aangemaakt waarbij de reactie tijd ongeveer 3 dagen bedraagt. Vandaag 04-08-17 contact gehad met ziggo. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de informatie tot mij gekregen dat er geen actie is ondernomen tot dusver en er geen uitspraak kan worden gedaan wanneer dat wel het geval zal zijn. Ook het verzoek om mij dagelijks op de hoogte te houden over de voortgang is niet gehonoreerd.

Op deze telefoonlijn welke niet naar buiten kan bellen door een storing zit een alarmsysteem aangesloten voor een mevrouw op leeftijd. Bij lichamelijk letsel heeft zij een alarmknop welke bediend kan worden. Op dit moment werkt deze installatie niet doordat de telefoonlijn niet naar buiten kan bellen.

Het zou niet meer als redelijk zijn als Ziggo ons kan vertellen wanneer er actie wordt ondernomen op de case.

Mocht dit een te lange periode zijn, moeten wij een andere tijdelijke voorziening treffen om het welzijn van mevrouw te garanderen. Aangezien wij niet weten wanneer er gewerkt zal worden aan de case kunnen wij hier geen goede afweging in maken.

Wij zijn tevreden als de case zo snel mogelijk wordt opgelost en wij daar van op de hoogte worden gehouden.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marten Hendrik