Klacht: service bij ondeugelijke apparaten

op 30 januari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 20 december heb ik een Dolce Gusto espresso aangeschaft. Na 5 weken het apparaat gebruikt te hebben,brak het handeltje af. Retour Media Markt, waar ik het apparaat had gekocht. Een bijzonder onvriendelijke service-medewerker ‘hielp’ mij. Het apparaat moet retour reparatie, nee, ik kon geen nieuw apparaat krijgen, en hij voerde uit en deed zijn’ werk volgens de procedure.
Aan de muur hangt een affiche, met teksten over service en wat een klant kan verwachten bij defecte of ondeugdelijke artikelen. Het is toch raar, dat er geen vervanging van de espressomachine mogelijk is. Dat het apparaat bekeken wordt en dat ze hun bevindingen na 2 weken zullen geven.

Ik ben tevreden wanneer ik een nieuw Dolce Gusto espresso ontvang. Dat iets stuk gaat na 5 weken

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E. van der Burg