Klacht: Service Aldi Haarlem westergracht

op 03 februari 2014 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De service in deze nieuwe Aldi is bespottelijk. Laatst was ik er op zondag en zou de winkel om 17:00 uur sluiten. Om 16:55 uur stond ik bij de vleeswaren en tijdens dat ik deze uit het koelvak haalde deed meneer de manager het rolluik van alle koelingen naar beneden. Hierna ben ik natuurlijk naar meneer toe gegaan om te vragen of dit gebruikelijk was. ‘Ja, als ik dit niet doe ben ik om 18:00 uur nog open, ik wil ook op tijd thuis zijn’ was de reactie.
Een week later weer in dezelfde Aldi werd ik aan de kassa geholpen door een meisje die een heel leuk whatsapp gesprek had op haar telefoon.
Jammer dat de service ver te zoeken is in deze Aldi.

Gewenste Oplossing:

Betere service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thoja