Klacht: service

op 18 juli 2012 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Wij zijn mantelzorgers voor een oude dame in R.dam-Alexanderpolder. Wij wonen 200 km. bij haar vandaan, maar regelen de financien voor haar. Drie weken geleden is er voor haar een Zanussie koelkast besteld en € 30,00 aanbetaald. Volgens de folder zou de koelkast in voorraad zijn, dus dachten we die kan diract bezorgd worden. Dat heeft 3 weken geduurd. Gistermiddag kreeg ze een telefoontje van Mediamarkt dfat de koelkast bezorgd zou worden.
Helaas kon ze niet betalen, want de bezorger heeft geen mobiel pinapparaat bij zich.
Wij heben contact opgenomen met Mediamarkt en er werd gezegd, binnen een uur wordt U teruggebeld, ik zorg voor een oplossing. Wij hadden de toezegging gedaan, direct via telebankkieren de koelkast te bezorgen. Wij werden niet teruggebeld.
Hedenmorgen weer contact opgenomen met Mediamarkt. De bewuste telefoniste kon ons niet helpen, maar tenslotte waren we het eens geworden. Wij zouden direct het geld overmaken via de I.N.G. bank en na een uurtje zou ze ons terugbellen, wanneer het geld binnen was en zou de koelkast nog deze middag bezorgd worden. Helaas er kwam geen telefoontje.
Zojuist no. 4 aan de telefoon gehad rn deze meneer vertelde dat de koelkast pas over 3 a 4 dagen wordt bezorgd, wanneer men bericht van de bank heeft.
Kan Mediamarkt niet zorgen voor een mobiel pinapparaat?
Waarom kan een koelkast die op voorraad is niet direct bezorgd worden.
De verkopers van Mediamarkt opperden dat mevrouw contant geld in huis moet hebben. Kan dat in deze tijd? En kan Mediamarkt niet op het scherm van hun bank kijken of het geld binnen is?
Wij zijn zeer ongelukkig met deze situatie, te meer omdat de koelkast van de 91-jarige tante stuk is en ze afhankelijk is van diepvriesmaaltijden?

Onmiddelijke aflevering van de koelkast

Alle klachten die gemeld zijn door 7681DG