Klacht: service

op 06 juli 2012 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Op zaterdag 30 juni 2012 bezochten wij de Karwei-winkel in Zaandam. We wilden advies over opdekdeuren vragen. Er was niemand aanwezig die een behoorlijke uitleg kon geven. We besloten het op donderdagavond 5 juli nogmaals te proberen. Er werd een jongeman naar ons toegestuurd die ons wezenloos stond aan te kijken en alleen maar kon zeggen:”Euh, dat weet ik niet.”, om ons vervolgens naar de servicebalie te sturen. We besloten daarom naar Amsterdam Noord te rijden. Wederom om advies gevraagd. De jongeman die ons daar te woord stond klaagde alleen maar over de temperatuur van 35 graden in de winkel en wist verder niets van deuren of beslag. Aan de servicebalie stond een jonge dame. Zij schrok van onze vraag en vertelde dat zij er echt geen verstand van had maar ze ging wel even iemand bellen op zijn 06. Aangezien we op deze manier geen vertrouwen krijgen in het product van Karwei hebben wij van enige koop afgezien. De order zou wel zo’n € 1000,= zijn geweest.

Graag ontvangen we bericht wanneer er wel iemand aanwezig is die ter zake kundig is.
Daarbij verwachten we op dan wel de aktie korting zoals die op dit moment geldt. (6 juli2012)

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 25 september 2012 om 23:40 geantwoord

Zaak is met de klant opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door karwei1794