Klacht: service

cello2710 op 28 april 2020 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

ik had een product gekocht bij nason , waar ik achteraf spijt van had want het bleek een site te zijn waar je eigenlijk helemaal geen korting krijgt , want alle producten op die site zijn gekopieerd van AIIiExpress. ik had product gekocht van 90 euro en was nu 49,95. toen ik op trustpiot allemaal klachten las en las dat het van aliexpress kwam ging ik kijken stond het product voor 17 euro, ik wou annuleren naar 2 dagen al maar dat ging niet want het kwam rechtstreeks van de Leverancier. maar ik kon het terug sturen mailde hij en zou ik mijn geld terug krijgen, intussen was mijn geld al afgeschreven door PayPal, ik had een geschil geopend van het bedrijf , ik oke ik kan het wel vertrouwen tot ik meer las o trustpilot. dat die ook geen geld terugstort, ik Storneren. en ik had zelf het geschil weer gesloten, nou het geld weer terug gestort naar PayPal , nu kunnen ze niks meer voor mijn doen , want ik kan niet voor de tweede keer een geschil openen , en dat vind ik wel een slechte service

dat PayPal eerst gaat uitzoeken wat voor bedrijf is . voor dat ze het PayPal logo mogen gebruiken, en dat ze veel coulance met de klant om moeten gaan, en de klant serieus te nemen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cello2710