Klacht: Service

op 25 september 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

een aantal maanden geleden had ik een damesjack echt leer met studs besteld. Bleek met aan passen dat mijn lange haren in de studs blijven hangen. Ik een klacht ingediend zou bij de volgende bestelling 20% krijgen niks hoor ze sturen het verkeerde artikel en ik weer retour gestuurd en het goede nogmaals besteld en geen 20% meer dat was alleen de eerste keer geldig.Toen laarzen besteld zijn die beschadigd en ze hadden niet meer dezelfde op voorraad zei de ene telefoniste een andere zei nog 45 stuks maar dan moest ik deze bestellen weer betalen en afwachten of ik mijn geld van de beschadigde nog terug krijg want hun zeggen dat het mogelijk is dat ze zeggen dat ik dat zelf heb gedaan mijn vertrouwen is weg ben er al een hele tijd mee aan de gang.

Iemand van het hoofd kantoor te spreken krijgen en niet al die telefonistes die weten niks. En een korting zou op zijn plaats zijn voor al de stres tijd energie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Reactie van de melder van de klacht Misty2

1 maand geleden - Geen goede informatie en geen klantvriendelijkheid aanwezig en zeker geen service

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Misty2