Klacht: servers bezet?

op 21 juli 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik probeer sinds
drie dagen een kaart kopen en installeren op mijn tomtom start maar dit gaat niet.
Iedere keer als ik mijn tt aan de computer koppel krijg ik een melding van:
\”onze servers zijn momenteel erg druk. sorry, mydrive connect is momenteel niet beschikbaar. probeer het later opnieuw. graag info.
gr. piotr

Gewenste Oplossing:

ik zou heeeel graag een kaart voor mijn tomtom willen downloaden en installeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 24 april 2018 om 17:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kawosz