Klacht: Senzcare kan zelf wel wat Zorg en Hulpmiddelen gebruiken.

op 08 juli 2012 over Senzcare in de categorie Zorghulpmiddelen

Op 8 mei 2012 heb ik een schapenvacht besteld op senzcare.nl voor 77,85 euro.
De klantenservice laat vervolgens niets meer van zich horen terwijl op de site staat dat ze contact met je opnemen als het langer gaat duren. De normale levertijd zou 1 week bedragen en als het product niet op voorraad is dan 2 weken.
Dus op 22 mei maar eens een mail gestuurd om te vragen waar mijn schapenvacht blijft.
Op 23 mei krijg ik een mailtje van senzcare.nl dat het artikel ieder moment bij hun kan worden afgeleverd.
Op 6 juni maar weer een mail gestuurd om te vragen of het schaap nog gevangen moet worden en of ze enig idee hebben wanneer mijn vacht komt.
Op 18 juni maar weer eens gebeld en vervolgens gemailed. Je kan/mag niet doorverbonden worden, maar je klacht wordt (zeggen ze) genoteerd en ze beloven terug te bellen. Natuurlijk doen ze dat niet. Tevens heb ik nogmaals doorgegeven van de koop af te zien en mijn geld binnen 7 dagen terug wil hebben. Het geld groeit me niet op de rug en ik wil graag ergens anders mijn vacht kunnen kopen.
Op 1 juli maar weer eens een mail gestuurd met de mededeling dat ik mijn geld voor 5 juli op mijn rekening verwacht. Anders zal ik aangifte bij de politie doen van internetoplichting.
Jawel op 3 juli een antwoord, het bedrag zal volgens hun voorwaarden binnen 30 dagen verrekend worden. De voorwaarden komen dus ook nog eens éénzijdig van pas.
Ik geef ze nog een paar dagen de tijd en anders doe ik dus inderdaad aangifte van internetoplichting bij de politie.
17 juli inderdaad aangifte bij de politie gedaan van internetoplichting.
15 augustus, niet te geloven, mijn geld volledig terug ontvangen van Stichting Derdengelden. Nu moet ik natuurlijk mijn vrienden van de politie nog inlichten, hoeven ze tenminste helemaal niets te doen, zelfs niet te beginnen waarschijnlijk.
Ik ben helemaal klaar met Senzcare.nl, nooit meer ene bestelling.

Ik ben tevreden dat ik mijn geld uiteindelijk weer volledig terug heb gekregen.
Ik ben helemaal niet tevreden met Senzcare, zij doen niets van wat ze allemaal in de voorwaarden vermelden. Ik blijf er bij dat ze hulp nodig hebben.
Ik ben niet blij met de politie, je mag aangifte doen die ze vervolgens in de koelkast bewaren.

Reactie van de melder van de klacht dmcdewit

5 jaren geleden - 1 ster is eigenlijk nog te veel, jammer dat je geen halve ster kan kiezen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Senzcare in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Senzcare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Senzcare

Heeft op 20 augustus 2012 om 10:05 geantwoord

Opgelost.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Senzcare beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dmcdewit