Klacht: Sensor bandenspanning

op 18 juni 2021 over Kia in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankoop n deal gesloten over winterbanden op advies v dealer sensoren laten plaatsen in Kia velgen, na drie seizoenen blijft er n foutmelding op dashboard bij n beurt proberen t laten resetten maar mij werd verteld dat er geen sensoren in zaten Kia werd terug binnen gereden en zag ze met n kastje en luchtslang in de weer, kapotte sensor was geen garantie, zou n asescoire zijn, dealer begon te blèren dat zijn koelkast na twee jaar kapot gegaan was en geen garantie, hier zit echter geen sticker op met 7 jaar garantie, als hij sensoren in n velg met opschrift Kia monteert vormen ze n wezenlijk onderdeel van de Kia, en of hij ze dan bij de action of Alibaba haalt zal mij n zorg zijn, als hij bij aanschaf had vertelt dat ze maar 3 seizoenen meegaan had ik ze nooit gekocht, zijn standpunt bleef geen garantie, kan hier niet mee leven, ben bang dat t op deze manier mijn eerste en laatste Kia is en beurten doe ik ook liever niet bij iemand waarvan ik de indruk heb dat ik besodemieterd word

Gewenste Oplossing:

Probleem met sensor wordt opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]