Klacht: Sensor bandenspanning

op 18 juni 2021 over Kia in de categorie Automerken

Bij aankoop n deal gesloten over winterbanden op advies v dealer sensoren laten plaatsen in Kia velgen, na drie seizoenen blijft er n foutmelding op dashboard bij n beurt proberen t laten resetten maar mij werd verteld dat er geen sensoren in zaten Kia werd terug binnen gereden en zag ze met n kastje en luchtslang in de weer, kapotte sensor was geen garantie, zou n asescoire zijn, dealer begon te blèren dat zijn koelkast na twee jaar kapot gegaan was en geen garantie, hier zit echter geen sticker op met 7 jaar garantie, als hij sensoren in n velg met opschrift Kia monteert vormen ze n wezenlijk onderdeel van de Kia, en of hij ze dan bij de action of Alibaba haalt zal mij n zorg zijn, als hij bij aanschaf had vertelt dat ze maar 3 seizoenen meegaan had ik ze nooit gekocht, zijn standpunt bleef geen garantie, kan hier niet mee leven, ben bang dat t op deze manier mijn eerste en laatste Kia is en beurten doe ik ook liever niet bij iemand waarvan ik de indruk heb dat ik besodemieterd word

Probleem met sensor wordt opgelost

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]